Monthly Makers - Tändstickor

April månads tema för Monthly Makers är tändstickor. Jag kom på ganska snabbt vad jag skulle göra men sen har tiden och orken inte riktigt räckt till att göra det. Men så igår tog jag mig kragen och gjorde mitt bidrag. När jag var klar var dock dagsljuset borta så jag fick fota idag!  
 
För mitt bidrag använde jag vanliga tändstickor och ett litet spegelunderlägg. Tändstickorna målade jag med akrylfärg i en färg som heter Aluminium och som har lite glans i sig. Sedan limmade jag tändstickorna till en ram runt spegeln.   
 
Så här blev det färdiga resultatet!
 
 
Spegeln kan fortfarande användas som underlägg för blommor, pynt eller glas!
 
Värd för april är Elsa där ni kan hitta fler projekt på temat tändstickor!
Ida
2015-04-26 @ 23:23:04
URL: http://idreaido.blogg.se/

Måste säga att jag älskar din bloggdesign, helt underbar.
Din ram blev verkligen superhärlig och får mig att tänka på nån blandning av solen och månen. Vilka vackra bilder du har fotat.

Svar: Åh, tack så mycket för dina kommentarer!
fashionillustrations.blogg.se

Alicia
2015-05-02 @ 02:37:01
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Så himmelens snyggt! Väldigt cool tolkning och så vackert resultat! Tycker om att du kan använda den både på väggen och som underlägg, och att det är så tydligt att det är tändstickor men att de ändå är väldigt stilrent maskerade. Läckert!

Svar: Tack så mycket för dina fina kommentarer!
fashionillustrations.blogg.se

Vajb
2015-05-03 @ 02:25:26
URL: http://vajb.blogg.se

Såå snyggt!! Min första idé var att på något sätt använda stickorna som ram, men kom inte fram till något riktigt bra, men det gjorde du :) Att använda spegel var ju otroligt fiffigt. Gillar den jättemycket.

Svar: Åh, tack så mycket för dina kommentarer!
fashionillustrations.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: