Helgen

Helgerna går alltid så snabbt! I går när jag var ute och promenerade en sväng passade jag på att fota lite också. Här kommer ett gäng bilder jag hann ta innan batteriet och mina händer blev allt för kalla!
 
Idag har jag varit på en kalligrafi-workshop! Roligt! Nu måste jag öva lite mer bara, vi hann inte igenom hela alfabetet! Det är kul att hitta på något kreativt då och då. På tal om kreativitet så hittar ni samlingsinlägget för Monthly Makers Februari här
 
Hassel, lägg märke till den lilla rosa blomman!
 
Hassel.
 
 
En fylld snödroppe!
 
Passade på att plocka in lite snödroppar till mina "iskubsvaser"!
 
Ingela
2015-03-11 @ 12:27:37
URL: http://ingelaj.blogg.se

Härligt med vår, ni har kommit lite längre i Skåne än vad vi har gjort här uppe.

Per-Anders
2015-03-12 @ 06:06:12

Jättefina kort, härligt att våren är på väg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: