Malmö Garden Show 2015

Idag har jag och några kompisar varit på Malmö Garden Show.
 
Malmö Garden Show hålls i Slottsträdgården där olika trädgårdsdesigners och landskapsarkitekter skapat idéträdgårdar och inspirationsbalkonger. Det finns även en stor trädgårdsmarknad med försäljning av växter. Förutom utställningarna kan man även passa på att njuta av själva parken med olika perennplanteringar, trädgårdsrum, mölla och kanalen.  
 
Ett vackert vattenblänk i en av idéträdgårdarna.
 
Den här idéträdgården var nog den mest färgglada!
 
Orangea bambupinnar ramade in trädgården.
 
Den här trädgården var en av mina favoriter, det var en tydlig struktur och finstämda färger.
 
 
 
En av inspirationsbalkongerna med en vacker dörr och en söt liten kristallkrona.   
 
 
Jag har en hel del andra bilder från dagen men de har jag inte hunnit redigera än så det får bli en annan dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: