Monthly Makers - Natur

Natur var temat för Monthly Makers denna månad! Jag begav mig till Alnarpsparken för att fota blommor och växter. När jag sedan kom hem klippte jag ut blommorna i Photoshop och satte samman till ett mönster som jag gjorde i olika varianter. 
 
Septemberblomster som dahlia, verbena, hortensia och kål fick bilda mönster. Fjärilarna som älskar verbenan fick också landa i mönstret. 
 
En rosa variant.
 
Lite dovare och mörkare färger.
 
Mikaela är månadens värd och där finner ni länkar till alla som har varit med och skapat utifrån naturtemat.
Mikaela
2015-09-28 @ 20:24:41
URL: http://bympv.blogg.se/

Snyggt mönster, det rosa skulle jag vilja ha som inslagspapper! Tänk vad fint att få ett sånt rosa paket :D De andra varianterna var fina de med såklart!

Svar: Tack så mycket! Senare gjorde jag faktiskt ett kort till en present av det först mönstret!
fashionillustrations.blogg.se

Alicia
2015-09-28 @ 21:07:59
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/

Meen vilken fin tolkning, och vilket vackert mönster! Fiffigt och annorlunda :) Jag gillar nog första bäst. Tycker om hur fjärilarna tillför lite stråk av guld.

Svar: Åh, tack! Min favorit blev också det första mönstret.
fashionillustrations.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: